Cytuję: Ed Chigliak

Ta mini-notka rozpoczyna nowy cykl na blogu (przynajmniej mam taką nadzieję). W owym cyklu chciałem prezentować ciekawe, śmieszne, inspirujące cytaty, wypowiadane przez filmowe i serialowe postacie.

W nawiązaniu do poprzedniej notki o Przystanku Alaska, przed Wami - Ed Chigliak.

Zawsze zastanawiałem się jak to będzie. Lecz było zupełnie inaczej. Całkowicie inaczej. (...) Seks. To jak z tym filmem, "Obcy: 8 Pasażer Nostromo". Wszyscy opowiadali mi jak dobry jest ten film, a potem go obejrzałem i był lepszy, niż mogłem się w ogóle spodziewać. Widziałem go cztery razy i za każdym razem dostrzegam coś innego. Coś, czego wcześniej nie zauważyłem.
~ Ed Chigliak, "Przystanek Alaska", sezon 2, odcinek 6: "Wojna i pokój"
 

Prześlij komentarz

 
Copyright © 2013. Marzenia i Koszmary
Ta witryna wykorzystuje cookies (ciasteczka). Przeglądając ją wyrażasz zgodę na ich przechowywanie. Możesz je wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki.